کاش میشد یک بار دیگر سرم را روی پاهای خستت میذاشتم!!


عشق تنهایی

دور باش اما نزدیک من از نزدیک بودن های دور میترسم

هفت شبانه روز گذشت ومن بدون تو طاقت آوردم کسی نمیدونه چی بهم گذشته

کارم شده گریستن کاش میشد یک بار دیگه دست های مهربونت توی دستام حس

میکردم مثل بچگی هام برای قصه میگفتی کاش با دستات موهام ناز میکردی

هرروز بازم مثل قبلا برایم دعای خیر میکردی مادربزرگ خوبم همیشه در قلبم

میمانی میدانم الان در بهشتی خرمی نوه ی کوچکت را هیچ گاه فراموش نکن

دوستت دارم .دوستای گلم برای شادی مادربزرگم یک فاتحه بفرستید خوشحالم

میکنید



نظرات شما عزیزان:

soosoo
ساعت21:13---18 خرداد 1391
سلام دوست خوبم
مرسي كه به وبم سر زدي
تسليت ميگم خدا مادربزرگت رو بيامرزه / ما رو توغمت شريك بدون


میلاد
ساعت21:02---10 خرداد 1391
__†‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡

parsa
ساعت15:46---10 خرداد 1391
صمیمانه و از ته قلب بهت تسلیت میگم
اگه من رو هم اندازه میبینی که میتونم در غمت شریک باشم
من روهم در غمت شریک بدون


پـــــــــــــــــــریسا
ساعت14:14---18 ارديبهشت 1391
ســـــــــــــــــــــــــــلا م دوست عزیزم
مــــــــــــــــــن رادرغم خودت شریک کن
خیلی وب قشنگی داری
بــــــــــــــــــــــرات ارزوی موفقیت میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 17 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 16:10 توسط شقایق| |


Power By: LoxBlog.Com